• Mijn airfryer was van de een op andere dag stuk, was 1.5 jaar oud, heb de doos laatst weggegooid, en bon onderin vergeten er uit te halen, maar had nog half garantie, wat heen en weer gebeld en langsgegaan, kreeg uiteindelijk mijn geld retour, daar ze niet meer in de winkel waren ,Ben hier erg blij mee, en zal mijn boodschapjes daar zeker blijven halen.

    Sterke punten
    Goede service, en winkel altijd goed aangevuld.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Elly op 24 augustus 2019 Reageer

  • Mijn vrouw wilde maandag om 17.30 uur gehakt kopen bij Dekamarkt Zwaag. Was allemaal op! Reactie van het personeel: "moet je maar eerder komen". Toen zei mijn vrouw: "Dan hoef ik de rest van de boodschappen òòk niet." Toen is ze maar naar Deen supermarkt gegaan, daar hadden ze nog wèl genoeg. Dit geval komt vaker voor, vooral met brood dat al in de ochtend uitverkocht is. Misschien moeten we voortaan toch maar naar de concurrent .

    Sterke punten
    Ruime paden.

    Zwakke punten
    Verse artikelen te vroeg op de dag uitverkocht.

    Door Jaap Visser op 12 augustus 2019 Reageer

  • Mijn man ging vanochtend boodschappen doen in de mr. Cornelisstr. Haarlem. Hij nam een tas met 12 lege flessen mee. Toen bleek de automaat kapot. In de winkel wilde ze niet de lege flessen innemen. Mijn man zei toen maar dan kan ik geen boodschappen doen want mijn tas is al vol. Dan gaat u maar eerst naar huis om uw tas te legen. Mijn man is bijna 80 en kortademig maar de flessen mochten zelfs niet even in een winkel wagentje staan want die waren nodig voor de klanten.

    Sterke punten
    Misschien allemaal volgens de regels maar zeer klantonvriendelijk

    Zwakke punten
    Geen inbeeldingsvermogen Hoe het is om 80 te zijn en weinig lucht te hebben. Geen probleem oplossend vermogen.

    Door A van Kampen op 21 juni 2019 Reageer

  • I saw an ad that if you order some specific product then you will get a free delivery. So I decided to try it out. Ok, from the phone it is very hard to do it and at the end it started to glitch. Also when I was adding products many of them suddenly were sold out or not available online!
    I tried again from iPad and it is much easier but there was no more this week delivery and you had no more options but to choose for the next week. But in this case all the offers were not valid and the next week offers were not even known (maybe they will be valid in case if you order something from the list but I have no idea).
    So now I have to walk to the supermarket again because their service is so ridiculous.

    Sterke punten
    Nice offers

    Zwakke punten
    Awful interface

    Door Lina op 20 juni 2019 Reageer

  • Voor mijn verjaardag boodschappen online besteld. Eerst bellen dat het gewenste bier er niet was.
    Kon tegen meerprijs ander bier krijgen.
    En de taart was er ook niet.
    Ik bestel dit ruim vantevoren 4 dagen.
    Met als doel om geen boodschappen te hoeven doen.
    Moet ik nu alsnog in de regen de deur uit.

    Zwakke punten
    Zorg dat je zaken in orde zijn.

    Door Siem op 2 mei 2019 Reageer

  • Ziek op de bank besloot ik tot Dekamarkt boodschappen bestellen.
    Account aanmaken ging zeer moeizaam, trage site, bij controle bleek de helft van wat ik had aan getikt niet op de boodschappenlijst te staan. Dus maar weer opnieuw invoeren, ongeveer 3 uur bezig geweest voor mijn weekboodschappen. Uiteindelijk bleek er niet voor zaterdagmiddag 16 uur bezorgd te kunnen worden. Ik ga maar paracetamol slikken en zelf naar de supermarkt😖😖😖

    Door Adrie op 8 februari 2019 Reageer

  • wat een drama... klein assortiment. voor de prijs en de kwaliteit zijn er betere bezorgdiensten. dan nog een a- sociale bezorger die naar muf ruikt. nee nooit meer

    Sterke punten
    volgen van de bestelling

    Zwakke punten
    slechte kwaliteit vers artikelen, vaak op de datum

    Door marc op 26 juni 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • De nieuwe supermarkt organisatie Picnic brengt de gekochte artikelen thuis tot in de keuken.
    Ze komen dan, heel millieuvriendelijk, met een elektrisch wagentje voorrijden en halen ze de kunststof kratten er uit.
    Onderaan de trap worden de artikelen in plastic tasjes gedaan en naar boven gedragen.De tasjes namen ze ook weer mee. Nu is er een nieuw beleid bij de firma: Omdat ze van de overheid geld moeten vragen voor plastic tasjes hebben ze een "leuk" systeem bedacht. De klant betaald "statiegeld" voor deze tasjes wat geretourneerd word na inlevering...........
    Ik heb daar bezwaar tegen.
    De tasjes worden tenslotte gebruikt door de BEZORGER als zijnde deel van zijn uitrusting ( net als de kratten en het wagentje) en niet als deel van de door mij bestelde artikelen. Dus word er van te voren "statiegeld" ingehouden.
    De omgekeerde wereld van Picnic!

    Sterke punten
    Het aanvoeren van drogredenen

    Zwakke punten
    Begrijpend en tactisch denken

    Door Mars op 27 december 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.